Cases

November 13, 2019
NN Investment Partners
Om interne innovatie te versnellen hebben we samen met NN IP een nieuwe manier van werken opgezet. Deze hebben we toegepast op een interne applicatie. Door de business en IT samen te brengen in een nieuw ritme, hebben we de ontwikkeling kunnen versnellen en een betere en schaalbare oplossing kunnen bedenken.
Lees verder
September 25, 2019
Uitgeefhuis Nieuw Amsterdam
Novamedia is een social enterprise met de ambitie om business en idealen bij elkaar te brengen. Dit met als doel om de wereld een betere plek te maken. Om haar ambitie te realiseren wil Novamedia, in samenwerking met Innovation Booster, een project starten om te experimenteren met nieuwe verdienmodellen in de uitgeversmarkt.
Lees verder
March 14, 2019
Interamerican
Samen met Interamerican ontwikkelden we een nieuwe aanpak voor innovatie, passend bij de (Griekse) bedrijfscultuur. Al twee jaar na de eerste stap van deze transformatie hebben 18 innovatieteams gezorgd voor een totale nieuwe ‘top line’ groei van €6.000.000.
Lees verder
March 14, 2019
Evides
In samenwerking met Evides is het WEI.LAB gecreëerd. Het WEI.LAB is opgezet om innovatieve ideeën op te halen en aan te scherpen. Dit heeft geleid tot gevalideerde proposities en een aantal implementaties.
Lees verder
February 21, 2019
ING
Om een nieuw betaalsysteem te ontwikkelen had ING behoefte aan een nieuwe werkwijze. Door samen te onderzoeken en experimenteren is PACE ontstaan, de innovatiemethodiek van ING die inmiddels wereldwijd is uitgerold onder ING medewerkers.
Lees verder
February 21, 2019
Allianz
Om de maximale potentie uit haar medewerkers te halen, was Allianz op zoek naar een nieuwe manier van werken. Samen ontwikkelden we een innovatiemethodiek met een passend innovatieprogramma om de implementatie van digitale innovatie-initiatieven te versnellen.
Lees verder
February 21, 2019
Unilever
Om nieuwe business modellen en bronnen voor groei te creëren, wilde Unilever nieuw opkomende digitale kanalen benutten zoals de home-delivery markt. Samen zijn we op zoek gegaan naar een nieuw winstgevend verkoopkanaal voor Unilever-ijs.
Lees verder

Geïnspireerd?

Bel een Booster